• يکشنبه ٢٧ اسفند ١٤٠٢-١١:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٨٨
اقراریان متذکر شد:3-223

شهرداری به وظایف خود در خصوص گلایه مردم درباره سرویسهای بهداشتی شهر عمل کند

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر گلایه شهروندان در خصوص کمبود سرویس بهداشتی کافی در سطح شهر، خطاب به شهردار خواستار توجه ویژه به این موضوع مهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورا، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، در خصوص وظایف شهرداری بر اساس ماده 55 خطاب به شهردار تهران متذکر شد؟ با عنایت به گلایه مکرر شهروندان تهرانی در خصوص در دسترس نبوده سرویس‌های بهداشتی مناسب در سطح شهر نظر به فصل ششم در وظایف شهرداری ماده 55 وظایف شهرداری‌ها و بند21 که شامل احداث بناها که سرویس بهداشتی نیز از جمله آن‌ها محسوب می‌شود؛ به شهردار تذکر داده می‌شود نسبت به رفع مشکل اقدام و نتیجه را در مهلت قانونی اعلام کند. 
وی افزود: یکی از مسائلی که در خصوص آن در صحن شورا رودربایستی رخ می‌دهد موضوع سرویس‌های بهداشتی است که بسیار محل گلایه و اعتراض شهروندان بوده و از وظایف قانونی شهرداری است؛ بر این اساس طی جلسات گذشته از شهردار درخواست شده است که گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره مدیریتی جدید را ارائه داده و به این موضوع توجه لازم را مبذول داشته باشد. 
رئیس کمیته نظارت شورا در ادامه در خصوص طرح شهر دوستدار کودک نیز بیان کرد: در این خصوص نیز باید گزارشی از تعداد اتاق‌های مادر و کودک ایجاد شده به ویژه در ایستگاه‌های جدید مترو ارائه شود تا مشخص شود چه تعداد از آن‌ها در اختیار قرار گرفته است. باید روی مشکلات مردم تمرکز کنیم تا صدای آن‌ها در صحن شورا باشیم. 
 
کد خبر: 3-223

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: